úterý 21. ledna 2014

Když se honí čas

Dnes to tedy bylo na "Pes mi sežral úkol" jako stvořené.

Ráno jsem přes hodinu krabičkovala zeleninu na pár dní dopředu (vydrží to 5-7 dní). Půlku času jsem posilovala levou ruku nošením 7 kilového závaží, Peťulku nebavilo se koukat z dálky.

Krabičkováním  řeším svou lenost ve vaření a zbušíme daleko víc zeleniny, když je snadno k mání a ready. Saláty mám díky tomu hotové za pár minut. Nebo nahážu co potřebuju na gril či do pánvičky a nezadělávám si kuchyň očišťováním a krájením.

Po krájení, krabičkování, úklidu kuchyně, ňuňání, kojení a udrncání na konečně zasněžené zahradě mi zbylo 30 minut než jsem musela odjet do družiny a na výlet do Němec.

Na 7km dle tréninkového plánu 30 minut málo...co teď?
Dnes vyhrála Zuzka Light ZWOW II.....Hustýýý a výživný, ale za 30 minut hotovo i s přípravou a se sprchou.
 
Večer klasika úkoly, večeře, koupání, uspávání. Sami bez tatínka je to mazec :)
 
 
Krabičky část před a vše po:
 
 
 
 
Dopolední svačinka pro mne a na zítra po taťku:
Smothie: banán, kiwi, jablko, mražené maliny, jogurt, tvaroh, rýžové mléko



 
 

PS: Krabičkování je tip z knihy Boba Harpera "Pravidla hubnutí".
http://www.moje-knihy.cz/pravidla-hubnuti/d-202139/
Název knihy je sice debilní, ale je to můj oblíbený cvičitel, tak jsem si ji chtěla koupit a přečíst, Celkově je kniha fajn, dobře se čte a člověk si v ní najde co potřebuje, na druhou stranu nic obrovsky převratného v ní není.

Žádné komentáře:

Okomentovat